SebetaIsolasi pengubah kuasaApakah kaedah pengiraan daya galas

  • masa pelepasan:2024-03-17 17:14:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:414
  • Penerangan pantas:

    Sebeta,Penyebar bunyi pengubah jenis keringSelepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan b

Kandungan artikel

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

SebetaTransformer

Segel kebocoran minyak

AyaviriDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Oil leakage of cast iron parts

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik menghasilkan kebocoran minyak.


SebetaIsolasi pengubah kuasaApakah kaedah pengiraan daya galas



Untuk kebocoran yang telah berlaku, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius cari titik kebocoran dahulu, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi,SebetaModel pengubah kawalan, tetapi ia bukan negara yang besar.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Pembangunan potensiPerkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.


SebetaIsolasi pengubah kuasaApakah kaedah pengiraan daya galas



Pemburukan pengisihan Solenoid

kaedah rata-rataSebelum aplikasi,SebetaPenukar jenis kotak 400kV, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol,SebetaBerapa banyak pengubah kotak, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

SebetaPembuat pengubah kuasa

Penghakiman cacat pengubah kuasa

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

SebetaMaklumat produk lain
  • Bandar BenxiBerapa banyak pengubah ujian keringSuhu tinggi dan tekanan tinggi

    Bandar BenxiBerapa banyak pengubah ujian keringSuhu tinggi dan tekanan tinggi

  • DroghedaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapApakah faktor yang berkaitan dengan harga?

    DroghedaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapApakah faktor yang berkaitan dengan harga?

  • DroghedaJembatan pengangkutan gudangApakah alat pengiraan yang biasa digunakan

    DroghedaJembatan pengangkutan gudangApakah alat pengiraan yang biasa digunakan

  • ShunchengJembatan boardingStatus pembangunan industri di China

    ShunchengJembatan boardingStatus pembangunan industri di China

  • ShunchengPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformBerapa banyak

    ShunchengPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformBerapa banyak

  • ShunchengLift tirai tahapKeperluan untuk persekitaran kerja

    ShunchengLift tirai tahapKeperluan untuk persekitaran kerja

  • Bandar ChangzhouBerapa darjah pengubah jenis kering bergerakMomentum hitam melemah, kenaikan harga t

    Bandar ChangzhouBerapa darjah pengubah jenis kering bergerakMomentum hitam melemah, kenaikan harga t

  • EdePlatform angkat hidraulik elektrik tetapKesan hidup

    EdePlatform angkat hidraulik elektrik tetapKesan hidup

  • segera:Peringatan: Maklumat SebetaIsolasi pengubah kuasaApakah kaedah pengiraan daya galas memberi anda SebetaIsolasi pengubah kuasaApakah kaedah pengiraan daya galas oleh syarikat kami, perkhidmatan SebetaIsolasi pengubah kuasaApakah kaedah pengiraan daya galas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SebetaIsolasi pengubah kuasaApakah kaedah pengiraan daya galas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SebetaIsolasi pengubah kuasaApakah kaedah pengiraan daya galas. SebetaIsolasi pengubah kuasaApakah kaedah pengiraan daya galas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SebetaIsolasi pengubah kuasaApakah kaedah pengiraan daya galas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!